27 Julai 2010

PERTANDINGAN BLOGGING 2010 - ENTRI KESEMBILAN


Selamat sejahtera semua!
Ahh, hari ini saya akan berkongsi dangan anda semua tentang BERTUNANG!
Hari ini saya akan berkongsi tentang ini semua dalam bentuk slide.
Sebelum apa-apa, saya ingin meminta maaf.
Ini kerana saya tidak dapat berjenaka dalam bentuk slide.
Tapi tak mengapa, saya masih suka berjenaka.
Hehehe, baiklah mari kita menonton slide yang saya buatkan khas untuk anda semua!

Ahh, berbual tentang adat sarung cincin ini, saya teringat pula dengan drama "Dari Mata Arisa".
Anda semua pernah tonton drama ini?
Jikalau anda pernah tonton, ada satu episod dimana pihak lelaki yang menyarungkan cincin ke jari manis gadis yang dilamar.
Ahh, semua orang terkejut, dan apalah nasib, pihak lelaki dimarahi daripada buah hatinya kerana ingin mengikut adat. Hahaa, lucu sekali.
Jikalau ada masa, tontoni lah.

Baiklah sebelum saya tertukar topik lebih baik saya minta diri dulu ya.
Ahh, sebelum saya pergi, pasti anda semua ingin melihat sedikit gambarkan?
Ahh, ini dia. :D

Cincin.
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Mas Kahwin.
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Hantaran.
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Sekian terima kasih. Assalammu'alaikum. :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengapa Remaja Keluar Dari Rumah?

a comic strip!