22 Julai 2010

PERTANDINGAN BLOGGING 2010 - ENTRI KEENAM






Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Selamat sejahtera semua!
Hehe, entri-entri saya yang sebelumnya adalah tentang adat Perkahwinan Orang Tutong, Brunei.
Oleh kerana itu, mulai daripada entri ini, saya akan berkongsi dengan anda tentang adat perkahwinan Orang Melayu kita.
Haha, apa gunanya mengetahui tantang budaya Orang lain jikalau tentang budaya kita sendiri kita tidak tahu.
Betul tak?
Baiklah, mari kita mulakan dengan pengenalan adat Perkawinan Orang Melayu. :D
Adat Perkahwinan Orang Melayu memang dititikberatkan dan ia dijalankan dengan penuh adat istiadat dan disambut dengan meriah.
Walaupun begitu, ada banyak peringkat penting.
Anda tahu tak apa peringkat-peringkat penting ini semua?
Saya yakin ramai yang tidak tahu, tapi jangan risau, saya, Erni Farisha akan selamatkan anda semua.
Hahaha, bergurau sahaja. :D :D :D

Baiklah sampai di sini sahaja entri keenam saya ya.
Di entri yang berikut, saya akan berkongsi tentang MERISIK pula.
Sampai ketemu lagi semua. Jangan rindu saya ya.
Hehehehee. :D
Sekian terima kasih. Assalammu'alaikum. :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengapa Remaja Keluar Dari Rumah?

a comic strip!